Friday 9 September 2016

To co w życiu ważne




   Mówią że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach. I zapewne coś w tym jest... Jednak życie nieraz pokazało mi że w cięższych chwilach to właśnie na nią mogę liczyć.

Są różne momenty, różnice zdań i poglądów. Inne spojrzenie na świat i inne podejście do życia.
Do zaistniałego problemu każdy chciałby dorzucić swoje przysłowiowe trzy grosze. Rodzą się wtedy napięcia i nieprzyjemności. Nieraz padają słowa których potem żałujemy. Słowa których nie da się już cofnąć.

Teraz kiedy jestem mądrzejsza o to co za mną znam wartości, dla mnie, najwyższe. Inaczej podchodzę do niektórych spraw, inaczej też je odbieram.
Jestem też rodzicem dzięki czemu bardziej rozumiem swoich własnych. Bardziej niż kiedykolwiek    doceniam czas spędzany razem. Nasze rozmowy i wspomnienia. Z naszych wspólnych chwil czerpię na zapas. Oby było ich jak najwięcej i oby trwały jak najdłużej.








         
 

4 comments:

  1. Kochana ❤️Sama prawda. Uwielbiam Cię 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja juz niestety zostalam sama a tak jeszcze nie raz chcialabym posluchac marudzacego Tatusia albo posprzeczac sie z Mama badz zwyczajnie zlapac za telefon i zapytac co slychac. Pozdrawiam ❤

      Delete
    2. Bardzo mi przykro:( Niestety nie na wszystko w naszym życiu mamy wpływ... Duzo siły i wielu powodów do radości! Pozdrawiam serdecznie

      Delete